Thursday 6 September 2012

Golden


I've been wearing a lot of dainty gold jewellery lately. I don't tend to wear necklaces as I'm funny about necklines/necklace combinations, so I have been focusing on rings and bangles. The great thing about this selection is that I can mix-and-match in so many combos that I have a different arm view everyday. Bear in mind that I almost always am wearing my Casio mini gold watch. I love it so much that when I lost it a few months ago I repurchased it. I don't ever buy watches because in my imaginary life the next timepiece I get will be hefty in value!


Ces dernières semaines je portais beaucoup de bijoux doré. Je ne porte pas souvent les colliers parce que j’ai du mal à trouver des décolletés qui s’associe bien avec les colliers donc j’opte plutôt pour les bagues et les bracelets. Avec la sélection que j’ai, je peux me faire plusieurs mélanges donc j’ai toujours un assortiment diffèrent ! N’oublie pas que je porte quasiment tous les jours ma montre Casio dorée – je l’ai perdue il y a quelques mois mais je l’adore tellement que je l’ai racheté tout de suite ! Seul une montre beaucoup plus classique (Cartier...ahem) pourrait me faire penser a remplacer celle-la! 


(L-R: Vintage ring, vintage bangles, Perle de Lune ring, vintage ring)

(Vintage bangles)


No comments:

Post a Comment