Monday 10 September 2012

Dupe: Twinsets de Chanel

For 2012's Vogue's Fashion Night Out Chanel released these limited edition Twinsets de Chanel. I have fallen in love with the Infidèle pair but lack of cash flow means I'll have to admire from afar. I thought the idea was really cool so I searched my own collection to see if I could recreate my own version. I managed to find a much more cool-toned and brighter combo, but I think paired with dewy skin and neutral eyes it will be a great look to see out the end of summer.  

J’ai tombé amoureuse des Twinsets de Chanel créé en édition limitée pour Vogue’s Fashion Night Out 2012. J’ai craqué pour le duo Infidèle mais malheureusement je n’ai pas les moyens pour me faire plaisir. J’ai trouvé le concept plutôt cool, donc j’ai dévalisé ma trousse de maquillage pour trouver ma propre version à moi. Mon duo est beaucoup plus flashy que celui de Chanel mais avec la peau glowy et les yeux neutres c’est parfait pour ces derniers jours d’été ! 


 Art Deco lipstick in No. 36 and Avon nail polish in "Viva Pink"

No comments:

Post a Comment